lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 5177
Čeká na schválení: 52
Celkem kategorií: 11
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posilovani s vlastnim telem

Nejnovější v kategorii komunikace:


Posilovací cviky na záda – Viviente

Posilovací cviky na záda – Viviente

Dozvědět se více o akci Objednejte se do brněnské poradny Viviente na analýzu složení těla. Kromě analýzy na InBody 230 Vám bude podána i odborná interpretace výsledků a následné doporučení či řešení. Konzultace prodloužena na 75 min. Pojištěnci VZP mají po předložení kartičky slevu 15 %. Září 15 Posilovací cviky na záda Martin Winkler | Pohyb a sportovní výživa | 46 005x přečteno Zádové svaly jsou nejčastěji opomíjenou svalovou oblastí při cvičení. Pravděpodobně je to způsobeno tím, že svá záda „nemáme na očích“ tak často. Postavíme-li se k zrcadlu, vidíme zejména svalstvo stehen, břicha, hrudníku, ramen a paží. Podvědomě tak cvičíme zejména tyto svalové partie, na kterých se naše snažení více projeví. Alespoň před zrcadlem to tak vypadá. Drtivá většina populace trpí občasnými nebo trvalými bolestmi zad, které jsou způsobeny právě špatným stavem zádového svalstva.
Kategorie: posilování pro začátečníky



Seznam zdrojů na téma posilovani s vlastnim telem:


TEORIE SPORTU - SÍLA
Pilates | Pohybové Studio 3
Fitness cvičení a vybavení | Jaroslav Pivoňka, Praha
Cvičení doma - články - hubnutí - Zaručený způsob, jak se zbavit tučného břicha a širokých boků
Posilovani s vlastnim telem - SrovnaniCen.cz
Cvičení a posilování | Jaroslav Pivoňka, Praha
Porovnání ceny levné Knihy grada posilovani s vlastnim telem - srovnání cen online
Posilování s vlastním tělěm - Jarkovská Helena, Jarkovská Markéta - Knihy.ABZ.cz
Heureka.cz - Vyhledávání posilovani s vlastnim telem
Recenze: Posilování - s vlastním tělem 417krát jinak
Kniha Posilování s vlastním tělem | bux.cz
Posilování – kondiční kruhový trénink - Jarkovská Helena - Knihy od Grada Publishing, a.s.
Fórum Shorinji Kempo • Zobrazit téma - Posilování pro bojové sporty II.
Posilování s vlastním tělem | BabyWeb
Posilování s vlastním tělěm | Barvič a Novotný
Posilování - kondiční kruhový trénink (Helena Jarkovská)
Posilování s vlastním tělem | Grada | Kulturistika a fitness - doplňky výživy - Fitsport Jiří Trampota
Parkour.cz fórum • Zobrazit téma - Posilování
Fórum o posilování a kulturistice
Tělové schéma - možnosti ovlivnění pohybovou aktivitou

Posilování doma - dyna-band, cvičení na míči... - Kulturistika, fitness

Posilování doma - dyna-band, cvičení na míči... - Kulturistika, fitness

Posilování doma - dyna-band, cvičení na míči... 28/02/2010 06:42:00 redaktor Velikost písma: Zádové svalstvo, ramena, triceps, biceps, prsní svaly, břišní svaly, svaly hýžďové a svaly dolních končetin, lýtkové svaly, 2. Zásobník vybraných cviků podle svalových skupin Tato část bude zaměřena na praktickou ukázku cviků a možnost využití posilovacích pomůcek na jednotlivé svalové partie. Ještě před samotným cvičením je na místě prokonzultovat se svým lékařem vhodnost cvičení, některé prvky mohou působit negativně na člověka, který prošel zraněním, popřípadě ženám v těhotenství se budou muset některé cviky modifikovat popřípadě vyřadit. 2.1. Svaly oblasti zad 2.1. 1. Svalstvo horní části zad Zádové svaly se z velké části podílejí na držení těla, při nedostatečném procvičování dochází často k vadnému držení těla. 1.2. Svaly horních končetin Při nedostatečném procvičování velmi rychle svaly paží velmi rychle ochabují a ztrácejí sílu. Deltový sval je spojen s klíční kostí a lopatkou, který má velký vliv na držení těla a to především ramen. Vady tohoto typu se projevují především u sedavého zaměstnání. 2. 2.1. 2. Svaly oblasti hrudníku Svaly této oblasti vypadají velice esteticky pokud jsou vypracovány v opačném případě dochází k jejich zkrácení a spolu s ochablým zádovým svalstvem se opět negativně projevuje nejen na držení těla ale i na celkovém vzhledu.
Kategorie: posilování doma

Dětská hřiště - Praha 4 - Park u Chodovské tvrze-Posilovna

Dětská hřiště - Praha 4 - Park u Chodovské tvrze-Posilovna

Praha 4 > Chodov Praha 4 - Park u Chodovské tvrze-Posilovna Vydáno: : 14.1. 2009 (1087 přečtení) Umístění: Park u Chodovské tvrze Vybavení: různé posilovací náčiní Voda: ne WC: ne Oplocení: ano Lavičky: ano Hlídač: ne Povrch: kamínky a pryžová dlažba Stav ke dni: 29.12. 2008 Nejbližší hřiště v okolí Související články Hřiště - Praha 4-Park u Chodovské tvrze (162 m) Hřiště na minigolf a DiskGolf - Praha 4-Park u Chodovské vodní tvrze (165 m) Hřiště - Praha 4-Ledvinova (264 m) Hřiště - Praha 4-Brodského I. (495 m) Hřiště - Praha 4-Brodského II. (529 m) Hřiště - Praha 4-Klapálkova I. (635 m) Hřiště - Praha 4-Majerského I. (678 m) Hřiště - Praha 4-Kulatý Chodovec I. (707 m) Hřiště - Praha 4-Kulatý Chodovec II. (714 m) Hřiště - Praha 4-Klapálkova II. (720 m) Hřiště - Praha 4-Majerského II.
Kategorie: posilovna chodov

Fitness - Stroje pro posílení břicha, nohou a hýždí

Fitness - Stroje pro posílení břicha, nohou a hýždí

Stroje pro posílení břicha, nohou a hýždí Chcete získat krásné, přitažlivé a zdravé tělo, ale nevíte, jaký posilovací stroj si zvolit? Pokud se při posilování chcete zaměřit především na problémové partie břicha, stehen nebo zadečku, vyberte si jeden z následujících strojů. Nejprodávanější stroj: Ab Rocket s dvojitým účinkem na břišní svaly Ab Rocket je posilovací stroj, který posiluje břišní svaly, tvaruje postavu a zároveň provádí příjemnou masáž zad. Protože se snadno používá a cvičení na něm je příjemné, stal se naprostým hitem a nejdoporučovanějším výrobkem pro rychlé posílení břišních svalů. Jak to, že je Ab Rocket tak účinný? Při cvičení na stroji Ab Rocket svaly neodpočívají, ale pracují jak při zvedání těla, tak i při jeho pokládání. Tím je účinek sedů-lehů zdvojnásoben a výsledky se objeví dvakrát rychleji! Kromě toho cvičení na stroji Ab Rocket nezatěžuje váš krk. Ten totiž spočívá na opěrce, která ho zároveň masíruje. Protože má stroj 3 stupně odporu, můžete si intenzitu cvičení přizpůsobit svým schopnostem.
Kategorie: posílení břicha

Psi pro Canisterapii - Canesterapie Tachov

Psi pro Canisterapii - Canesterapie Tachov

ODKAZY: L7 family portal Chov. st. Black Monkey Pro Pejska Pomocné tlapky Psi pro canisterapii - na této stránce stále pracujeme Toto téma je stále dost debatované, není pravdivé tvrzení, že ke canisterapii je vhodný každý pes. Psa je nutné hodnotit z hlediska jeho povahových vlastností, socializace a výchovy – přičemž nelze opominout ani jednu z těchto tří podmínek. Povahové rysy psa: lze odvodit od genetických predispozicí daného plemene. Nicméně je možné ovlivnit je vhodnou výchovou. Výchova psa: vhodnou výchovou lze psa vést k rozvíjení a formování pozitivních stránek jeho povahy a negativní potlačit a odstranit. Záleží na odborné způsobilosti majitele/chovatele psa, jeho přístupu k psovi a prostředí ve kterém probíhá socializace psa. Je vhodné seznamovat psa s novými předměty, pomůckami, seznamovat ho s novým prostředím a situacemi - vše při zachování bezpečnosti psa; a konečně seznamovat ho s lidmi různého věku - pozor na přílišné mazlení a krmení. Základy výchovy štěněte se kladou mezi 8. a 16. týdnem věku.
Kategorie: poruchy chování psů

Cvičení doma - články - hubnutí - Zaručený způsob, jak se zbavit tučného břicha a širokých boků

Cvičení doma - články - hubnutí - Zaručený způsob, jak se zbavit tučného břicha a širokých boků

Zaručený způsob, jak se zbavit tučného břicha a širokých boků V poslední době jsem obdržel několik emailů, kde si autorky a autoři stěžovali na problémové partie – břicho, boky a hýždě. Dotazy se vesměs opakovaly: „Jaké cviky pomáhají k zeštíhlení těchto partií? “ „Proč není ve Vašich cvičebních plánech více cviků na břicho ? “ nebo „V sekci Cviky mi chybí cviky na boky. “ Domnívám se, že ohledně těchto témat panuje mnoho mýtů, a proto bych chtěl alespoň některé věci uvést na pravou míru. Nejprve bych věnoval několik vět cvikům na problematické ženské partie, konkrétně boky. Širokými boky myslíme širokou pánev. Boky samotné jsou vlastně kyčelní klouby, ke kterým vede spousta úponů stehenních a hýžďových svalů. Prováděním různých cviků na stehna jako jsou dřepy nebo výpady můžeme tyto úpony zpevnit, ale nezbavíme se tím podkožního tuku, který dělá boky široké. Výše uvedené by se dalo říci o břišních svalech.
Kategorie: posilování boků

Kategorie: