lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 11511
Čeká na schválení: 210
Celkem kategorií: 14
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posilování na prsní svaly

Nejnovější v kategorii komunikace:


Rozvoj masivních lýtek

Rozvoj masivních lýtek

Úvod | Trénink | Rozvoj masivních lýtek Rozvoj masivních lýtek Dobrý den, posiluju dva roky, všechny svalové partie se začínají pomalu zvětšovat a rýsovat. S tím jsem spokojen, naopak s čím nejsem spokojen, tak to s lýtky. Nezvětšují se mi a ani nerýsují, mohl by jste mi poradit co dělám špatně? Nebo jaký cviky pro lýtk mám zařadit? Lýtkové svaly doporučuji procvičovat 2x v týdnu. Snesou relativně vysokou zátěž a schopnost regenerace je také pozoruhodně vysoká. Pro objem lýtek je nutné cvičit lýtka ve stoji i v sedě. Hlavním rozdílem mezi cvičením lýtek ve stoji a v sedě, spočívá v poloze kolenního kloubu. Lýtka v sedě se procvičují s pokrčenými koleny 90 stupňů. Zatímco lýtka ve stoji se procvičují s propnutými koleny.
Kategorie: posilování lýtek



Seznam zdrojů na téma posilování na prsní svaly:


Posilování prsních svalů pro větší prsa - Diskuze Omlazení.cz
Technika cvičení | Fitplus.cz
Prsní svaly - FitPraha.cz
Posilování Prsních Svalů | Sportovní výživa
Vítejte ve světě PILATES, jógy a sluneční jógy - Posilování prsních svalů
Cviky na prsní svaly
Cviky na šikmé břišní svaly – vysvětlení a fotografie | SvůdnéBřicho.cz
MaMiTa. Pro maminky a miminka
Cviky na posílení břicha (1) > Cvičení doma > Buď-Fit.cz
POSILOVACÍ CVIKY | CVIKY NA PRSA | Sportovní oblečení, posilování » Primafitness.cz
Posilování prsních svalů | Kulturistika, Fitness
Posilování prsních svalů | Sportovní výživa
Bench-press - Wikipedie
Posilování břišních svalů - budujeme skvělé břišáky
Cviky na břicho
Posilování prsních svalů
TRÉNINK POSILOVÁNÍ PRSNÍHO SVALSTVA
Kulturistika - Posilování - anatomie prsnich svalu
Specializace posilování prsních svalů
Cviky na prsní svaly

Ronnie.cz > Cvičení při problémech s rameny

Ronnie.cz > Cvičení při problémech s rameny

INTERNETOVÝ OBCHOD suplementy, knihy, posilovací stroje ON-LINE 187 čtenářů ME v pozemním hokeji 2012: představení českého reprezentačního týmu 09:00 Kudas Kiri morfelin peter... david... venca16 tomikh.. TracyMcG Arnold.. Bronwyn
Kategorie: posilovací cviky s gumou

Poruchy Příjmu Potravy

Poruchy Příjmu Potravy

Vítáme vás na stránkách, které se zabývají poruchami příjmu potravy - mentální anorexií, bulimií a záchvatovitým přejídáním. Naším cílem je především informovat o těchto onemocněních, protože nejdůležitější v boji proti těmto poruchám je schopnost včas rozpoznat jejich přítomnost. Tyto stránky vznikly v rámci projektu Alternativy v předmětu Tvorba tištěných médií na Vyšší odborné škole publicistiky pod vedením PhDr. Šárky Kratinové a MgA. Ivana Vágnera. Podrobnosti projektu a týmu 19A zde. Posledn í aktualizace 13.04. 2006 Poruchy příjmu potravy Poruchy chuti k jídlu (anorexia nervosa a bulimia nervosa) jsou vnějším výrazem psychologických a emočních zmatků. Většina pacientů má nízké sebevědomí a je pro ně těžké vyjádřit své pocity. Tito nemocní používají jídlo k vyjádření svých obtíží.
Kategorie: poruchy přijmu potravy

Posilování na míči – 6 efektivních způsobů využití míče | Lepší postava.cz

Posilování na míči – 6 efektivních způsobů využití míče | Lepší postava.cz

Lepsipostava.cz -> Posilování na míči Posilování na míči – 6 efektivních způsobů využití míče Gumový míč je jednou z oblíbených pomůcek pro strečink, uvolnění svalů i cvičení. Zde si ukážeme, jak jej můžete chytře využívat při cvičení zaměřeném na spalování tuků a zpevnění postavy. 1) Balón místo židle Míč nemusíte nechat ležet v koutě a používat jen při posilování. Naopak, ideálně se hodí k běžnému sezení, které je pohodlné a také nesmírně šetrné pro páteř, neboť nutí záda zůstávat narovnaná, zatímco na obyčejné židli mají lidé tendenci se hrbit. Na míči tak můžete sedět například při práci na počítači a podobně. Jemně se pohupujte – uvolníte tak svaly, páteř a prospějete svému zdraví. 2) Uvolňování páteře Cvičení na míči začněte a ukončete uvolňovacími a protahovacími cviky. Lehněte si na podložku na zem, pokrčte nohy a lýtka si položte na míč. Kutálejte s ním pak nohama do stran, záda i hýždě však zůstávají na zemi. Další možností je lehnout si zády na míč, chodidla jsou na pevně na zemi a vy se přes míč zakláníte s nataženýma rukama, což je vynikající strečink.
Kategorie: posilování břišních svalů na míči

sport | Gymnázium Budějovická, Praha 4

sport | Gymnázium Budějovická, Praha 4

Sportovní akademie V rámci podpory a rozvoje sportovních aktivit studentů uzavřela škola dohodu o spolupráci se Sportovní akademií DOMYNO. Podívejte se na výhody pro naše studenty, které se týkají exkluzivních cen za beach volejbal a beach volejbalové kempy.
Kategorie: posilovna budějovická

Fórum o posilování a kulturistice

Fórum o posilování a kulturistice

# Zasláno: 11 Dub 2011 16:41 Ja uz ti ale odpovedel. Pokud mas tuk na zadku, tak na to nepomaha cviceni, ale strava.
Kategorie: posilovani zadku

Kategorie: