lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 11747
Čeká na schválení: 165
Celkem kategorií: 13
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posilování kliky

Nejnovější v kategorii komunikace:


Tréninkový plán pro začátečníky - CWiky

Tréninkový plán pro začátečníky - CWiky

Břicho: tím můžete trénink zahájit, ale stejně tak i zakončit. Zařazení na začátek má tu výhodu, že nebudete muset na konci cvičení odolávat pokušení břicho "odfláknout". Zkracovačky v lehu pokrčmo (především přímý břišní sval) Ležíte na zádech na podlaze, nohy jsou volně vyložené na lavici, nezapírejte se patami za protější hranu desky. Hlava spočívá na rukou spjatých v týlu a je lehce vytažena od těla s bradou mírně tlačenou proti hrudníku. Během cviku se nesmíte za hlavu přitahovat do horní polohy ani se jí nezapíráte do rukou. Je zde prostě volně "odložena". Předcházíte tím problémům s krční páteří. Pokud těmito problémy již trpíte a máte tendenci tahat se za hlavu, je lépe nechat ruce ležet na podlaze podél těla. Z polohy na podlaze zvedáte tahem břišních svalů horní část trupu, který v bederní části zůstává přilepen k podlaze. Současně se zvedáním trupu vydechujete.
Kategorie: posilovací plán pro ženy



Seznam zdrojů na téma posilování kliky:


trénink běh versus posilování - nejen o tréninku - TRÉNINK - babos-sports.cz
Heureka.cz - Vyhledávání Posilování prsních svalů Perfect Pushup
Kliky – domácí trénink
chodíme.cz - Nordic Walking všude kudy chodíme | posilování
PosilovГЎnГ­ rukou - varianty cvikЕЇ pro rozvoj sГ­ly hornГ­ch konДЌetin (StrГЎnka 1) - Kondice - VolejbalovГЎ diskuse
Posilovací lavice - posilování doma, cviky na posilování břicha - Trofitlavička
Fórum o posilování a kulturistice
Kliky - podceňovaný pomocník při posilování – Internetový portál Coptel – Mechatronika
TRÉNINK POSILOVÁNÍ PRSNÍHO SVALSTVA
Posilování: Explozivní kliky
Cvičení doma - články - budování svalů - Tajemství metod bulharského posilování
Cviky na doma | Fajnblog.cz - blog vůdce
Posilování :: Taekwon-do
Zpověď Posilování doma ...ZPOVĚDNICE...::::::www.zpovednice.cz:::::::::::::::................
Posilování prsou a paží - kliky
Posilování
Deset nejlepších cviků na posílení trupu a paží. Zacvičte si s námi - iDNES.cz
Jak na domácí posilování | JakTak.cz
F-sport diskuse - jde posilovat doma? - hubnutí dieta diety zhubni zhubnout fitness cviky kulturistika svaly hubni hubnout
Fitness - I vy dokážete udělat 100 kliků!

Heluz Family 50 - Diskuse TZB-info

Heluz Family 50 - Diskuse TZB-info

Ale houby, že má své výhody. Kdyby alespoň uváděli reálné čísla. Já jim teda nevěřím, že má tepelný odpor 6 m2K/W. Stejný totiž má i například Schlagmann resp Weinerberger POROTON - T8 a to jsou s perlitem. Pořádná je leda v tom, že je široká a těžká.
Kategorie: poroton schlagmann

JAK POSILOVAT - FITCENTRUM DUBINA PARDUBICE

JAK POSILOVAT - FITCENTRUM DUBINA PARDUBICE

Kontakt Fitcentrum Dubina Pardubice Strazzer Roland Erno Košťála 870 53012 Pardubice Tel. : 732183229 stazzer@seznam.cz Vchod do fitcentra se nachází v zadní části ZŠ Dubina (vedle tělocvičny). Zajímavé odkazy Fyzioterapeut, instruktor... Bc. Stanislav Hladěna Lékařská poradna pro sportovce - MUDr. Tomáš Vrbica Eshop - Fitness&Vitamins JAK POSILOVAT? První týdny při kulturistickém tréninku, je třeba dbát zvýšené opatrnosti a vykonávat cviky velmi pečlivě, pro zafixování správné techniky. Začátečník by neměl cvičit úplně do selhání. Poslední opakování by mělo být dostatečně obtížné, nikoli ale na doraz. Trénujte tvrdě a každé opakování provádějte s nejvyšší koncentrací. Jako začátečník trénujte alespoň dva měsíce cviky na zpevnění celé postavy.
Kategorie: posilování cviky

Posilování břišních svalů

Posilování břišních svalů

Posilování břišních svalů Zaměříme se na posilování břišních svalů. Břišní svaly se spolu se zadovými svaly  se podílí na správném držení těla. Představíme si cviky na posilování břišních svalů, ať už doma či ve fitnesscentru. Posilování břišních svalů Posilování břišních svalů nám může pomoci se dopracovat vyrysovanému břichu ( 6 buchtiček), které nám bude každý závidět. Při posilování břišních svalů je důležité se zaměřit především na tyto svaly: přímý sval břišní, šikmý sval břišní. Posilování břišních svalů cviky Připravily jsme pro vás výběr nejlepších cviků pro posílení vašich břišních svalů. Vysvětlíme popis provedení jednotlivých cviků na břišní svaly + doplníme fotkou s provedením samotného cviku. Sed - leh Naprosto základním cvikem pro posilení břišních svalů jsou sedy lehy. Většina z nás, zná lehy sedy již ze základní školy. Kdy se většinou měří počet opakování lehů sedů za 1 minutu.
Kategorie: posilování břišních svalů na míči

25. díl cvičení s Hankou: posilování ramen a paží - iDNES.cz

25. díl cvičení s Hankou: posilování ramen a paží - iDNES.cz

VŠECHNY DÍLY CVIČENÍ S HANKOU KYNYCHOVOU NAJDETE ZDE 1. Po jedné sérii zůstaňte ve výchozí pozici, ale ruce nevzpažujte nahoru, ale dejte před sebe, pokrčte v loktech a přitahujte ruce s činkami k sobě a od sebe. Zopakuje osmkrát. Poté svažte obě části cviku dohromady. Střídejte jednou nahoru do vzpažení a před sebou - přitažení. Zopakujte osmkrát. 2. Zůstaňte v roznožení, paže máte dole a procvičujte každé rameno zvlášť: jedna ruka s činkou jde do předpažení a dolů. Klidně k tomu můžete přidat i podřep. Poté totéž zopakujte i s druhou rukou a nakonec procvičte obě paže najednou. Dávejte pozor na rovná záda.
Kategorie: posilovani ramen

Powerbal: posilování i rehabilitace s „prošlápnutým tenisákem“ - Trénink a fitness - Články - MTBS.cz

Powerbal: posilování i rehabilitace s „prošlápnutým tenisákem“ - Trénink a fitness - Články - MTBS.cz

#5 camel - vloženo: 13.01. 2011 v 15:23:23 Na posilovani zapesti kmitanim mam uplne jinej objekt kterej me nestal nic,protoze my vyrostl. Funguje fantasticky a pozitivne-uspokojuje! Holky ho bohuzel nemaj,ale ja jim ho rad a casto pujcuju.... odpověz na tento komentář
Kategorie: posilovani zapesti

Kategorie: