lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 9001
Čeká na schválení: 32
Celkem kategorií: 12
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posilovací cviky na zadek

Nejnovější v kategorii komunikace:


Cvičení těhotenství a šestinedělí

Cvičení těhotenství a šestinedělí

v Kutné Hoře, srpen 1997 OBSAH 1. Úvod 2. Vliv cvičení na organismus těhotné ženy 3. Vliv cvičení na nenarozené dítě 4. Známé kulturistky a těhotenství 5. Aerobní gymnastika a těhotenství 6. Speciální cvičení pro těhotné 6.1 Cviky na vyrovnání bederní páteře 6.2 Cviky na procvičení klenby nožní 6.3 Cviky zamezující vzniku křečových žil (prevence) 6.4 Speciální dechová cvičení pro první a druhou dobu porodní 6.5 Cviky na uvolnění křížokyčelního skloubení 6.6 Porodní poloha 7. Cvičení po porodu 8. Může cvičení odstranit poporodní deprese? 9. Cvičení a kojení 10. Výživa a těhotenství 11.
Kategorie: posilování břicha v těhotenství



Seznam zdrojů na téma posilovací cviky na zadek:


POSILOVACÍ CVIKY | CVIKY NA PRSA | Sportovní oblečení, posilování » Primafitness.cz
Posilovací cviky na břicho – návody a obrázky | SvůdnéBřicho.cz
POSILOVACÍ STROJE
Cviky na zadek
Cviky na břicho » Cviky na bricho » Posilovací cviky na břicho – video
Postupy - kategorie Posilovací cvičení - MůjPlan.cz
Cviky na zadek: Pro pevné a krásné pozadí
Sestava pro stehna | Ženy.cz
Cviky na zadek – Viviente
Cviky na zadek | Moje matematika: 1 kcal = 4,2 kj
Cvičení na břicho, které vám pomůže zhubnout | Lepší postava.cz
Fitness blog » Cviky na zadek
Krásný zadeček? Víme, jak na to! - ProŽeny.cz ...nejsi v tom sama
Cviky na břicho
Posilovací cviky pro hubnutí | Aktin.cz | internetový magazín o sportu, fitness, zdraví a výživě
Posilovací stroje na břicho - Heureka.cz
Chcete posílit zadeček a nohy? Poradíme vám deset zaručených cviků - iDNES.cz
Kejtys blog: Nejlepší posilovací cviky - zadek
PosilovacГ­ cviky bЕ™icho,zadek,zГЎda - Aukro - Aukce OnLine
Posilování stehen a hýždí (1) > Cvičení doma > Buď-Fit.cz

PhDr. Sáva Arabadžiev » Poruchy chování

PhDr. Sáva Arabadžiev » Poruchy chování

Poruchy chování Napsal: Sáva Arabadžiev dne: 29.9. 2008 – 19.13 V rubrice: Speciální pedagogika Chování je soubor psychických jevů, které mohou vnímat i ostatní lidé – projevuje se navenek (např. reakce na podněty). Na chování klade primární důraz odvětví psychologie behaviorismus (anglicky behaviour = chování). V tomto článku se dozvíte vše o poruchách chování. P oruchy chování Etopedie    Je úsek speciální pedagogiky, která se zabývá výchovou, převýchovou, vzděláváním a vědeckým zkoumáním mravně narušených osob. Zkoumá příčiny mravního narušení a postupy, jak dojít k nápravě. Vychází z poznatků pedagogiky, psychopatologie, etiky, psychiatrie, genetiky a filosofie. Nejužší vztah má k pedagogice. Je to poměrně velmi mladá věda.
Kategorie: poruchy chování u dětí

Svaly prsní

Svaly prsní

Muži Cviky pro posilovaní prsních svalu patří k nejoblíbenějším mezi muži. Bench-press je králem kulturistických cviku a dobrý výkon v této disciplíně patří k chloubám každého trénujícího. Velká obliba cviku pro rozvoj prsních svalů často vede k jednostrannému rozvoji této svalové skupiny na úkor celkové souměrnosti. Ani nejlepší prsní svaly nezachrání celkový dojem, jsou-li např. stehenní svaly slabé a nerozvinuté či vystupuje-li pod dokonalými prsními svaly uvolněná, netrénovaná břišní stěna. Rozvoj prsních svalů je limitován kvalitou mnoha ostatních svalových skupin, které se spolupodílejí na většině cviků pro její rozvoj, především svalstva zapěstí, trojhlavého pažního a deltového svalu, hlavně jeho přední hlavy. K překonání této překážky se využívá ve sportovní kulturistice postupu označovaného jako (předvyčerpání). Zlepšení výkonu pomocných svalů, zajištěné dlouhodobým, správně sestaveným tréninkem, vede i k možnosti intenzivněji zatěžovat prsní svaly. Posílení každého svalu vede k jeho zkracování, prsní svaly mohou v důsledku svého zkrácení způsoby přetáčení ramen vpřed. Nevhodné, jednostranné posilovaní prsních svalu spolu s nedostatečným rozvojem dolních fixatorů lopatek může tak narušit správné držení těla.
Kategorie: posilovani prsnich svalu

Nezapomeňte posilovat záda

Nezapomeňte posilovat záda

Chceme vypadat dobře, tak posilujeme ruce, nohy a břicho. S deníkem Metro si procvičte také záda. Máte chuť si doma po příchodu z práce nebo ze školy zacvičit? Nemusíte kvůli tomu ani nikam chodit. Deník Metro vám přináší jednoduché cviky, které zvládnete i doma bez posilovacích strojů. Tentokrát se zaměříme na posilování mezilopatkových svalů. Ty ochabují rychleji než třeba svaly rukou či nohou, protože nejsou tak zatěžovány. Posílit je můžete i plaváním. Pro cvičení doma nepotřebuje žádné vybavení, které byste doma neměli. Stačí vám židle.
Kategorie: posilovani zad doma

Posilovací stroj na nohy LEG PRESS k TUFF STUFF AXT 5D od 19 990 Kč - Heureka.cz

Posilovací stroj na nohy LEG PRESS k TUFF STUFF AXT 5D od 19 990 Kč - Heureka.cz

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Napište nám! Polohovací opěra zad umožňuje správnou vzdálenost sedu k tlačné desce. Madla u sedáku umožňují správné držení těla při provádění cviků. Zažízení je na kloubu, který je opatřen průmyslovými ložisky. » Celá specifikace produktu Vývoj ceny Posilovací stroj na nohy LEG PRESS k TUFF STUFF AXT 5D Chci vložit aktuální cenu produktu na svůj web » Kam dál? Ještě jste si nevybrali?
Kategorie: posilovací stroje na nohy

POSILOVÁNÍ | Domácí posilovna

POSILOVÁNÍ | Domácí posilovna

V sed-leh + 3 varianty Posted by admin on Pro 29, 2011 in Břicho | 0 comments V Sed-leh (doplněno třemi variantami) Jedná se o vysoce účinný cvik, který posiluje a rýsuje všechny části břišního svalstva. V sed-leh je vhodný jak pro muže, tak pro ženy. Začínáme v lehu na zádech s rukama nataženýma za hlavou. Nohy jsou natažené v koleni a vzájemně se dotýkají. Zlehka zvedněte nohy a ruce nad podlahu, pak zatněte břišní svaly a zvedněte trup s rukama a celou dolní polovinu těla... Read More Dřepy s jednoručkami Posted by admin on Pro 27, 2011 in Stehna - přední strana | 0 comments Dřepy s jednoručkami Jedná se o nenáročný a bezpečný cvik vhodný jak pro muže, tak i pro ženy. Zvolíte-li těžkou váhu a málo opakování, poroste síla a svalová hmota. Naopak trénink s lehkou vahou a vysokým počtem opakování je vhodný k prorýsování svalů nohou. Dřepy s jednoručkami jsou obdobou dřepů s činkou za hlavou, mají však několik výhod. Jsou bezesporu bezpečnější, protože v okamžiku,...
Kategorie: posilovani ramen

Kategorie: