lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 13448
Čeká na schválení: 119
Celkem kategorií: 10
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posilovací cviky s činkama

Nejnovější v kategorii komunikace:


Posilovací stroje inSPORTline - Heureka.cz

Posilovací stroje inSPORTline - Heureka.cz

Do poradny » Položit dotaz » Přečíst si rádce » GKR82 Body-Solid Hrazda 4v1 Podrobný popis Skvělá kombinace - posilujete ruce, břicho i záda. Šikovný pomocník pro posilování pouze vlastní váhou. Pomocí spodních madel můžete dělat kliky, pomocí hrazdy... Uložit ke srovnání 8 405 - 8 490 Kč v 12 obchodech porovnat ceny Body-Solid IN1159 GLCE365 Leg Extension and Curl 250 kg IN1159 GLCE365 Body-Solid Leg Extension and Curl Předkopávání a zakopávání je oblíbený cvik všech výkonnostních i amatérských kulturistů. Tato cvičení zvýrazní přední a zadní... Uložit ke srovnání 9 490 - 10 590 Kč v 12 obchodech porovnat ceny InSPORTline Leg press and Hack Squat 250 kg Body-Solid Leg press and Hack squat Vám zajistí maximální rozvoj objemu svalové hmoty dolních končetin a zároveň jen minimálně zatěžuje klouby. Technický popis posilovacího... Uložit ke srovnání 17 711 - 27 000 Kč v 8 obchodech porovnat ceny Body-SolidIN 1154 GCEC340 Předkopy a zákopy v sedě 250 kg IN 1154 GCEC340 Body-Solid Předkopy a zákopy v sedě S Tímto strojem můžete provádět předkopávání a zakopávání - dva důležité cviky pro posílení přední i zadní strany nohou -... Uložit ke srovnání 8 840 - 11 560 Kč v 11 obchodech porovnat ceny InSPORTline GCAB360 BS 250 kg Stroj na posílení břišních svalů a beder. Tento stroj je vynikajícím pomocníkem pro vytvarování horních břišních svalů.
Kategorie: posilování dolních břišních svalů



Seznam zdrojů na téma posilovací cviky s činkama:


Posilovací lavice FORMERFIT 505
Cvičení doma | posilování doma
Lavice benchpress - Domácí posilovací stroje
RoadCycling.cz - silniční cyklistika na webu - Cyklista v posilovně II.
Cvičení v posilovně
5 způsobů jak nabrat více svalů : Fitness-24.cz
Fitness blog » Cviky na hrudník
TJ. ZDRAVÍ
Fitness blog » Archiv blogu » Cviky na hrudník
Ruce posílíte i bez činek
Cvičení s činkami - Činky Kettler
Cvičení s činkami | Kulturistika, Fitness
Kulturistika - Posilování - posilovaci stroje ve vasem treninku
Volné činky versus Posilovací stroje : Fitness-24.cz
Posilovací lavice Torso | KETTLER
POSILOVACÍ STROJE
Cviky s vlastní váhou - posilujeme prsní svaly
Posilovací cviky na záda – Viviente
Posilovací cviky | Konečně to dokážu :-)
hrabák.org - posilovna

Porodnice Zlín - MojePorodnice.cz

Porodnice Zlín - MojePorodnice.cz

šestinědělí jsem měla nadstandartní pokoj aminka Na co je dobré nezapomenout: jednorázové kalhotky Doporučení maminkám, které se chystají do této porodnice: A´t si vezme sebou tatínka ale tuto porodnici nedoporučuji mě i mou dceru málem doktorka zabila a to jen proto že chtěla přirozený porod. jestli můžete tak se této porodnici vyhněte obloukem. kvetaridoskova Na co je dobré nezapomenout: vzít si více vložek Porodnice Zlín Název zařízení: Krajská nemocnice T. Bati, a. s. Havlíčkovo nábřeží 600, Zlín, 762 75 Web: www. bnzlin.cz E-mail: bnzlin@bnzlin.cz Primář: MUDr. Zdeněk Adamík, Ph. D.
Kategorie: porodnice zlín

PosilovГЎnГ­ s ДЌinkami - FitnessTV - Pro zdravГЅ ЕѕivotnГ­ styl

PosilovГЎnГ­ s ДЌinkami - FitnessTV - Pro zdravГЅ ЕѕivotnГ­ styl

NГЎroДЌnost zaДЌГЎteДЌnГ­k ProcviДЌovanГ© oblasti ruce - ramena PotЕ™ebnГ© pomЕЇcky malГ© ДЌinky ZveЕ™ejnД›no: 25.02. 2011 00:00 1: PosilovГЎnГ­ ramen s malГЅmi ДЌinkami 2: PosilovГЎnГ­ rukou s malГЅmi ДЌinkami obnovit pЕЇvodnГ­ reklama NovГЅ pЕ™Г­spД›vek do diskuze
Kategorie: posilování s činkou

Posilování a cvičení doma

Posilování a cvičení doma

Cviky na břicho video 8. Pro Napsal admin do Cviky video Žádné komentáře Břicho je partie, která je velmi oblíbená. V článku najdete několik videí s cviky na procvičení břišních svalů. Při cvicích na břicho je velmi důležité správné technické provedené jednotlivých cviků. Cviky na boky 22. Čvc Napsal admin do Cviky Žádné komentáře Boky patří mezi problémové partie hodně žen. V článku jsme pro vás připravily výběr nejlepších cviků na vaše boky. Najdete i video ukázky jednotlivých cviků na boky. Cviky na hubnutí 22. Čvc Napsal admin do Cviky Žádné komentáře V článku se dozvíte jaké cviky na hubnutí potřebujete cvičit k tomu, aby jste zhubly nějaký ty přebytečné tuky na vašem těle.
Kategorie: posilování zadek

cviky na břicho :: BŘICHO.CZ - cvičení

cviky na břicho :: BŘICHO.CZ - cvičení

cviky na břicho Důležité : Nejen v začátcích se Vám mohou hodit rady a tipy.. Jak a kdy regenerovat? Spíše než různé tablety, pomůže kvalitní spánek.. Při posilování břišních partií je důležité ovládat správnou techniku dýchání.. Nezapomeňte také na protáhnutí těla PŘED a po cvičení. Strečink.. Kdo chce poradit jak na cviky od zkušeného ve svém okolí, najde kontakt tady.. Nápověda : Cviky na břicho jsou dostupné v horním menu 1 2 3 4 5... Tipy na celulitidu : Celulitida je znakem nesprávného životního stylu. Zbavit se celulitidy znamená snížovat přísun tuku a zajistit si více pohybu. Nespěte nazí, ale v teple..
Kategorie: posílení břicha

Posilování břišních svalů - MATURITA.CZ

Posilování břišních svalů - MATURITA.CZ

Posilování břišního svalstva Pěkně rozvinuté břicho je snad nejpůsobivější částí těla. Nejen proto bychom mu měli věnovat alespoň "trochu" pozornosti. Bolesti v zádech např. poměrně často bývají způsobeny nevyvážeností zádových a břišních svalů (pracují jako antagonisté). Pro získání pěkného břišního svalstva není příliš důležité používání dodatečné zátěže, ale spíše dokonalé soustředění, vytrvalost a dieta!!! Můžete mít vypracované "kostky", ale pokud jsou skryty pod vrstvou tuku, jako by jste je neměli. Co je to sval? Je to pružná tkáň, která umožňuje pohyb těla. V těle máme 600 svalů (většinou v párech). Z celkové váhy těla je to přibližně 40%. Z toho 56% připadá na dolní končetiny, 28% na horní končetiny a 16% je rozloženo na trupu a hlavě.
Kategorie: posilování na prsní svaly

Kategorie: