lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 9381
Čeká na schválení: 363
Celkem kategorií: 13
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posilovací cviky na břišní svaly

Nejnovější v kategorii komunikace:


31. – 40. důvod proč milovat běh + tréninkový plán na 19. týden sezóny 2010

31. – 40. důvod proč milovat běh + tréninkový plán na 19. týden sezóny 2010

Běhání dělá pevný zadek. Běhání posiluje hýžďové svaly lépe než jakékoliv posilovací cvičení. Ještě lepší než běhání je v tomto případě běhání do schodů.
Kategorie: posilovací plán



Seznam zdrojů na téma posilovací cviky na břišní svaly:


Deset nejlepších cviků na posílení trupu a paží. Zacvičte si s námi - iDNES.cz
Cviky na posílení břicha (2) > Cvičení doma > Buď-Fit.cz
Posilovací lavice od Méně než 2 000 Kč - Heureka.cz
Posilovací cviky
Cvičení na DVD - Cvičení na DVD
Jednoúčelové lavice - Posilovací lavice Kettler
KPO - Lékař KPO radí: posilování přímého a šikmého břišního svalu
POSILOVACÍ CVIKY | CVIKY NA BŘICHO | Sportovní oblečení, posilování » Primafitness.cz
10 posilovacích cviků na fitballu | Fitplus.cz
Posilování břišních svalů – cviky zaměřené na spodní část břišních svalů :: Daniela Stackeová
Cviky na šikmé břišní svaly – vysvětlení a fotografie | SvůdnéBřicho.cz
Posilování a cvičení doma
Cviky na břicho
Posilování břišních svalů - budujeme skvělé břišáky
Cviky s vlastní váhou - posilujeme prsní svaly
Cviky na břicho
Získejte ukázkové břišní svaly : Fitness-24.cz
Posilovací cviky pro hubnutí | Aktin.cz | internetový magazín o sportu, fitness, zdraví a výživě
Cviky na posílení břicha (1) > Cvičení doma > Buď-Fit.cz
Svalová dysbalance v rámci dolního zkříženého syndromu | www.SportProZdraví.cz

Rady a zásady při posilování břišních svalů - Kulturistika, Posilování

Rady a zásady při posilování břišních svalů - Kulturistika, Posilování

Home Začátečníci Rady a zásady při posilování břišních svalů Rady a zásady při posilování břišních svalů Vlozeno: Začátečníci v 1 Listopad 2007 Autor: Petr Základním faktorem těla bývají břišní svaly a pánevní dno. Pokud jsou dlouho v nečinnosti tak poměrně rychle ochabují a funkčně stárnou. Velmi rychle se pak ukládá nadbytečný tuk. Břicho se vám vyvalí dopředu, ztratí napětí, povolí se a začíná narůstat „pivní mozol“. Právě tohle nám způsobí komplex. Řešení není složité, chce to jenom vůli a snahu pro sebe něco udělat. Vyberte se cviky, které budou pro vás příjemné a nebude vás bolet nic v zádech. Pokud se nedaří, požádejte o radu trenéra. Ten by měl odhalit příčinu a nedostatky. Břišní svaly se skládají z přímého břišního svalu, vnitřního šikmého břišního svalu, zevního šikmého břišního svalu a příčného břišního svalu.
Kategorie: posilovani svalu

Kontakt - SQUASHPARK Cibulka

Kontakt - SQUASHPARK Cibulka

Varianta B trasa autobusu z Anděla Z Anděla (zastávka Na Knížecí) autobusem 123 pět stanic do zastávky Na Sklonku. pěší trasa od autobusu
Kategorie: posilovna anděl

Fitness centra - Brno-město - Firmy.cz

Fitness centra - Brno-město - Firmy.cz

EUFORIA fitness Fitness (dámská posilovna) nabízí cvičení na posilovacích strojích, kardiozóně a na vibrační plošině pod dohledem zkušeného trenéra (v ceně vstupu). Výživové poradenství, prodej fitness doplňků. Parkování v areálu, wi-fi připojení, minikavárnička. www. euforiafitness.cz - Brno-Královo Pole, Vodova
Kategorie: posilovna brno bystrc

Pevné břicho a zadek | studio Fitnessie Praha 9 Prosek

Pevné břicho a zadek | studio Fitnessie Praha 9 Prosek

Pevné břicho a zadek je snem většiny z nás. Zároveň jsou to partie, které se nejhůře tvarují. Lekce Pevné břicho a zadek jsou sestaveny ze cviků na břicho a zadek, které vám pomohou protáhnout celé tělo, ale jejich podstata je právě v posilování břicha. Cvičení na zadek v sobě obsahuje posílení hýždí, nohou a boků. Posilování břicha a správné provádění cviků na břicho vám také pomůže ke vzpřímenějšímu postoji a ulehčí tak namáhaným zádům. Lekce je určena maximálně pro 5 klientů Snažíme se nabídnout co nejosobnější přístup   Cvičení břicha a pevný zadek Některé cviky na břicho jsou složité, jiné ne. Lekce pevné břicho a zadek využívá moderní posilovací pomůcky (flow in, TRX...) , které vám cvičení břicha zpříjemní a dopomohou vám ke krásnému a plochému břichu. Pro výraznější výsledný efekt můžete posilovat břicho i doma, kde je však velice důležitá správná technika provádění břišních cviků.
Kategorie: posilování břicha doma

Posilování - Kilogramy.cz

Posilování - Kilogramy.cz

Kilogramy.cz Pro všechny, co si váží sami sebe Posilování Při aerobním cvičení dochází ke spalování tuků. Pokud cvičíte pravidelně, hubnete. Posilování slouží spíše ke zpevnění postavy. To znamená, že se tuková tkáň přeměňuje na svalovinu, která zabírá méně místa. Ideální je proto kombinovat aerobní aktivitu s posilováním. Hubněte nižší intenzitou a větším opakováním Pokud chcete zhubnout i při posilování, volte cvičení s nižší intenzitou a vyšším počtem opakování. Při posilování zesílí nejen svaly, ale také kosti. Posilováním slabších svalů zlepšíte jejich funkčnost a spolupráci s jinými svaly. Sníží se vám krevní tlak a riziko dalších srdečně cévních onemocnění. Vybijete přebytečnou energii a odplavíte stres.
Kategorie: posilování s činkou

Kategorie: