lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 7648
Čeká na schválení: 250
Celkem kategorií: 14
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » poruchy menstruace

Nejnovější v kategorii komunikace:


Kulturistika - Posilování - trenink pro uplne zacatecniky 1 moznost

Kulturistika - Posilování - trenink pro uplne zacatecniky 1 moznost

Domácí trénink I. – stačí základní vybavení Často se ptáte, jak by měl vypadat domácí trénink. Tyto dotazy se dají rozdělit na dvě skupiny: na dotazy, kdy doma nemáte žádné vybavení a na dotazy, kdy disponujete základním vybavením. Objemový trénink 3 x týdně (1. varianta) Další možná varianta objemového tréninku pro pokročilé na tři dny, trénink je sestaven z vybraných cviků, které výrazně napomáhají k růstu svalové hmoty. Objemový trénink 3 x týdně (2. varianta) Další praktický trénink pro pokročilé s částečným zařazením pyramidové metody u vybraných cviků. Trénink si je možné vytisknout. Tréninky pro začátečníky a pokročilé: Objemový trénink 3x týdně - pro pokročilé Objemový trénink 4x týdně - pro pokročilé Objemový trénink 2x týdně - pro začátečníky Redukční trénink - hubnutí OVESNÁ KAŠE - 1kg Ovesná instantní kaše je bohatým zdrojem komplexních sacharidů, které vám dodají potřebnou energii hned po ránu nebo kdykoliv během dne formou svačiny. Cena: 160 Kč levne-proteiny.cz MASS GAINER - 1kg Sacharidové přípravky – gainery jsou dobrým pomocníkem pro ty, kteří se snaží zvýšit objem svalové hmoty.
Kategorie: posilování začátečník



Seznam zdrojů na téma poruchy menstruace:


Poruchy menstruačního cyklu | NašeInfo.cz - návody, rady...
Vademecum zdraví » Léčba poruchy menstruačního cyklu
Menstruační cyklus, poruchy menstruačního cyklu | FEMINAplus | gynekologická ambulance
SPRSV - Poruchy menstruačního cyklu
cyklus
PORUCHY MENSTRUAČNÍHO CYKLU | www.jukl.cz
Klinické projevy poruch ovulace | Stop neplodnosti
Poruchy menstruace - Zdravě.cz
NEPRAVIDELNÁ MENSTRUACE | www.jukl.cz
Menstruace a možná opožděná, vynechaná nebo nepravidelná menstruace
Nepravidelná menstruace - Gynekologie a porodnictví - ZDN
Škola zdraví
Poruchy menstruace jsou stále častější - iDNES.cz
Menstruace | Abeceda Zdraví .cz
Menstruace a menstruační poruchy
Poruchy menstruace - Mineralfit.cz
Poruchy menstruačního cyklu | Doktorka.cz
Nepravidelná menstruace | Přírodní léčba | Trendy zdraví
Nepravidelná menstruace - uLékaře.cz
Nepravidelná menstruace | LECITEL-JONAS.CZ

Kulturistika, fitness • Posilovací cvičení pro fotbalisti

Kulturistika, fitness • Posilovací cvičení pro fotbalisti

Nahoru Re: Posilovací cvičení pro fotbalisti od Meathead v stř 08. pro 2010 8:25:28 Alex píše: Byl bych rád kdybyste sem psali různá posilovací cvičení pro fotbalisti. Předem děkuji. Něco jsem našel: http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php? t=173
Kategorie: posilovací cvičení

Dělení prsních svalů a jak je posilovat | Vše o posilování

Dělení prsních svalů a jak je posilovat | Vše o posilování

Home Cviky Dělení prsních svalů a jak je posilovat Dělení prsních svalů a jak je posilovat Posted under Cviky on Sobota, 6 Únor 2010 by admin Prsní svaly se dělí na tři části: část spodní, střední a horní. Cviky prováděné na šikmé lavici, kdy máte hlavu nahoře, zatěžují spíše horní část svalu. Cviky na vodorovné lavici zatěžují část střední a cviky na šikmé lavici s hlavou dole, část spodní. Dále se prsní svaly dělí na část vnitřní a vnější. Cviky zaměřené na úzký úchop, upažování na lavici nebo cviky, kdy se v přední poloze překřižují paže, zatěžují vnitřní část prsních svalů. Naopak, cviky se širokým úchopem část vnější. Častá chyba při posilování prsních svalů Velmi často se stává, že velká obliba cviků pro prsní svaly vede k jednostrannému rozvoji jen této svalové skupiny. Ale pamatujte, že ani ty nejlepší prsní svaly nezachrání celkový dojem. Budou-li např. vaše stehenní svaly nerozvinuté a slabé nebo vaše břišní stěna netrénovaná, ale vy si řeknete, že máte super prsní svaly a zbytek je jedno, tak jste na omylu.
Kategorie: posilovani prsnich svalu

Těhotenský výtok

Těhotenský výtok

Výtok během těhotenství Kvalita a množství poševního výtoku se často mění v průběhu těhotenství. Téměř všechny ženy mají víceTent poševního výtoku v období těhotenství. Tento výtok bývá jasný a bílý a neměl by nepříjemně zapáchat. V případě, že máte barevný, zapáchající výtok, nebo pokud máte pocit svědění nebo bolesti, může se jednat o vaginální infekci. Měli by jste o tom informovat svého lékaře. Nejběžnější infekce, může lékař snadno léčit. Pokud není výtok způsoben infekcí, nemůžete nic udělat k zastavení výtoku, ale můžete použít, pokud je potřeba vložky. V žádné případě nepoužívejte během těhotenství tampony. Pro udržení zdravé genitální oblasti, musíte udržovat pochvu v čistotě, vytírejte se zepředu dozadu, noste bavlněné spodní prádlo, vyhýbejte se těsným kalhotkám, silonkám, perličkové koupeli, voňavým toaletním papírům atd. Těhotenský výtok, stejně jako všechny ostatní příznaky během těhotenství můžou vyvolat u ženy pocit znepokojení.
Kategorie: poševní výtok v těhotenství

Posilování doma – 5 pravidel, s nimiž uspějete | Lepší postava.cz

Posilování doma – 5 pravidel, s nimiž uspějete | Lepší postava.cz

Lepsipostava.cz -> Posilování doma Posilování doma – 5 pravidel, s nimiž uspějete Nemáte možnost navštěvovat posilovnu, ale přesto byste chtěli pracovat na své postavě, zbavit se nadváhy a získat kondici? My vám ukážeme jak. 1) Cviky s váhou vlastního těla Cviky s vlastní váhou představují základ posilování doma. Jsou velmi účinné a existuje jich bezpočet. Ukážeme si tři zásadní. Výhodou je, že se obvykle jedná o komplexní cviky zapojující více svalových skupin. Tento typ cviků mnohem lépe působí na spalování tuků i budování kondice a síly. Do tréninku zařaďte klasické kliky – čím menší je vzdálenost rukou, tím více se zapojují tricepsy; při větší vzdálenosti se nadřou především prsní svaly. Cvikem, který nelze opomenout, jsou dřepy. Můžete použít i jejich obměnu – výpady, kdy jednou nohou provedete dlouhý krok vpřed do podřepu.
Kategorie: posilování prsních svalů doma

Expandery, Fitness doplňky, Fitness zařízení

Expandery, Fitness doplňky, Fitness zařízení

Tipy na Vánoční dárky! AKCE měsíce Sportovní výživa Fitness zařízení Běžecké pásy Cyklotrenažery Crossové trenažery, Ellipticaly Veslařské trenažery Steppery Rotopedy Ergometry Posilování s vlastní vahou Posilovací lavice Posilovací věže Vibromasážní stroje Činky a kotouče Fitness doplňky Podložky Závaží Gymbally, medicimbally Švihadla Expandery Ostatní Ostatní stroje Kyslíkové koncetrátory Ski simulátory CD,DVD,Poster Sportovní potřeby Sportovní oblečení Výběr podle ceny do 1.000 Kč 1.000 - 2.000 Kč 2.000 - 5.000 Kč 5.000 - 10.000 Kč 10.000 a více E-mailový zpravodaj Máte-li zájem odebírat informace o zajímavých slevách, novinkách a nabídkách vložte svou e-mailovou adresu.
Kategorie: posilovací guma cviky

Kategorie: