lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 6333
Čeká na schválení: 50
Celkem kategorií: 11
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posilovani plan

Nejnovější v kategorii komunikace:


Posilování s činkami nejen ve fitcentru | Ženy.cz

Posilování s činkami nejen ve fitcentru | Ženy.cz

Posilování s činkami nejen ve fitcentru Ke zvýšení výkonů, posílení svalstva i zlepšení formování postavy je vhodné použít vyšší zátěž v podobě činek. Co cvičení s činkami obnáší a jaké tréninkové metody využít? 24.9. 10 | 0:00 | Josef Kraus vytisknout poslat e-mailem Pokud pravidelně sledujete na Ženy.cz články o cvičení a cvičebních sestavách, jistě vám neušlo, že u mnohých cviků na různé svalové partie doporučujeme, či přímo vyžadujeme, cvičení za pomoci jednoručních činek. Jejich pořízení není příliš finančně náročné, trvanlivost je dlouhá a účinnost při cvičení vysoká. Zakoupit či nezakoupit? V článcích věnujících se posilování konkrétních partií bývá pravidelně sdělována možnost nahrazení jednoručních činek jinými závažími, typicky lahví plnou vody. To je samozřejmě jisté řešení, nicméně pokud to myslíte s posilováním opravdu vážně, petlahve nejsou z ergonomického hlediska zrovna pohodlné, takže se nákup páru jednoručních činek dlouhodobě vyplatí. Jejich cena se pohybuje kolem několika set korun. Minimálně do domácnosti určitě nebudete potřebovat žádný ocelový kolos, který se beztak hodí spíše pro svalnaté muže. Bohatě si vystačíte s dvoukilovou činkou z různých syntetických materiálů, které se budou lépe držet (nezpůsobují mozoly jako ocelové osy) a ostatně i lépe vypadají.
Kategorie: posilování s činkami



Seznam zdrojů na téma posilovani plan:


Fórum o posilování a kulturistice
Jak sestavovat tréninkový program - Kulturistika, Posilování
Sestavení tréninkového plánu 1. část - Kulturistika, Posilování
Posilování břišních svalů - budujeme skvělé břišáky
Cvičební plán : Trénink a cviky
POSILOVACÍ PLAN | Posilování obecně | diskuze | Fitness-no1.cz
Jak správně posilovat-cvičit
Posilování s činkami (Wolfgang Mießner)
posilovani plan - cenyhry.info
Archiv závěrečné práce Josef Srnský FSpS B-TV SEBS kombin. /fsps_b/

Posilování - strava, cviky, trénink - Bezva Portál.cz

Posilování - strava, cviky, trénink - Bezva Portál.cz

Plocha pro reklamu Online obchod s relaxační hudbou Top Sport Kulturistika, Fitness, Aerobic - Stránky zaměřené na zdravý životní styl, Posilování, Výživu, Cvičení Popis kategorie: Český katalog odkazů a webových stránek z oblasti Kulturistika, Fitness, Aerobic a seznam odkazů na weby zaměřené na zdravý životní styl, posilování, výživu, cvičení. Stránky zabývající se zdravým životním stylem, posilováním a fitness. Rady a trénink pro kulturisty, výživové přípravky pro kulturistiku. Články o stravování a dietách. Strečinkové cviky na protažení těla. V sekci Kulturistika, Fitness, Aerobic dále doporučujeme: Sportovní výživa - přípravky pro fitness, kulturistiku Vyberte si přípravek pro vyšší sportovní výkony, výživový doplněk pro tvorbu svalové hmoty, přírodní produkt pro spalování tuku, výživové přípravky pro odolnost a regeneraci kloubů, nebo přírodní produkty obsahující aminokyseliny. http://www.bezvaportal.cz/sportovni-vyziva/ Kulturistika a Fitness České stránky o kulturistice a fitness. Denně aktualizované. Diskuzní fórum, cviky, jídelníčky, aktuality ze světa kulturistiky a fitness, fotogalerie. http://www.kulturistika.com/ Michael Moder - osobní trenér fitness Specializace na snižování nadváhy a tvarování těla pro všechny věkové kategorie, poradenství osobního trenéra.
Kategorie: posilování strava

5 živin pro posílení imunity během podzimu | Doktorka.cz

5 živin pro posílení imunity během podzimu | Doktorka.cz

5 živin pro posílení imunity během podzimu 1.11. 2011 00:01 Vitamíny Chřipka a nachlazení jsou nejčastějším onemocněním, se kterým Češi bojují. Silný imunitní systém však dokáže virům a bakteriím vzdorovat. Poradíme vám, které látky jsou pro správné fungování imunitního systému nezbytné a pomohou vám prožít podzimní období bez návštěvy lékaře. Vitamin C je základem prevence Dostatečné množství vitaminu C v těle je pro správnou funkci imunitního systému klíčové. Podporuje odolnost organismu proti infekcím a slouží jako prevence proti oparům a infekčním onemocněním. „Vitamin C je nejdůležitější vitamin pro podporu imunitního systému. Aktivně pomáhá tělu bojovat s bakteriemi, viry a také proti potenciálně rakovinotvorným buňkám. Podávání vysokých dávek vitaminu C během nachlazení zkracuje dobu léčby a zmírňuje symptomy onemocnění,“ vysvětluje Klára Minczinger, produktová manažerka společnosti Generica, která se specializuje na výrobu doplňků stravy. Vitamin C vašemu tělu dodáte konzumací zeleniny, zejména brokolice, zelí či růžičkové kapusty a květáku.
Kategorie: posílení imunity

Cviky s vlastní váhou - posilujeme prsní svaly

Cviky s vlastní váhou - posilujeme prsní svaly

Cviky s vlastní váhou - posilujeme prsní svaly Možná se vám už stalo, že jste dostali chuť si zacvičit i jinde než v posilovně, třeba v přírodě. Také dovolená nebo delší služební cesta může pro Vás znamenat nechtěný výpadek z tréninku. Nemusí. V následujícím seriálu "Cviky s vlastní váhou" Vás postupně seznámíme vždy s několika cviky na každou partii. Začneme prsními svaly... Skvělý cvik na procvičení prsních svalů, ramen a tricepsů, když nemáme k dispozici činky nebo posilovnu, jsou hlavně kliky. Kliků je spousta variant, od kterých závisí, na kterou část těla budou působit, či budou zatíženy víc prsní svaly, jejich spodní a střední část, nebo i horní, triceps, či přední hlava ramen. Můžou se provádět s rukama na široko, na úzko, s různý vytočením předloktí s pomocí adaptérů, hlavou dolů, mezi lavičkami... Zaměřeno na prsa Kliky na široko klasicky Zaujmete polohu typickou pro provádění kliků, to jest trup držíme rovně, v jedné linii s napnutýma nohama. Ruce mějte poměrně dost od sebe, lokty do stran. Rozestup dlaní má být takový, že předloktí v dolní poloze kliku je kolmo k podlaze.
Kategorie: posilovací cviky video

Posilování zádových svalů

Posilování zádových svalů

Pravidla Hubnutí Posilování zádových svalů V tomto článku se dozvíte: 1. které cviky jsou vhodné pro uvolnění od bolesti zádových svalů, 2. které cviky působí nejefektivněji na posílení zádových svalů, 3. jak vyrýsovat zádové svaly – tak, aby působily přitažlivě. 1. Pro uvolnění od bolesti zad …Vám postačí úplně jednoduché pohyby, např. a) Kroužení pánve – provádějte s rukama na bocích, otočte 5x po směru hodinových ručiček a potom 5x proti směru. Dejte si kolem půl až jednu minutu pauzy a následně opakujte ještě 2x. b) Otáčení trupu s rukama od těla. Nechoďte zbytečně až do bolestivých pozic, jednoduše se 10x otočte, nezapomínejte dýchat a pak pokračujte s dalším cvikem. c) Dřepy u stěny.
Kategorie: posilování zad

Cviky s vlastní váhou - posilujeme prsní svaly

Cviky s vlastní váhou - posilujeme prsní svaly

Cviky s vlastní váhou - posilujeme prsní svaly Možná se vám už stalo, že jste dostali chuť si zacvičit i jinde než v posilovně, třeba v přírodě. Také dovolená nebo delší služební cesta může pro Vás znamenat nechtěný výpadek z tréninku. Nemusí. V následujícím seriálu "Cviky s vlastní váhou" Vás postupně seznámíme vždy s několika cviky na každou partii. Začneme prsními svaly... Skvělý cvik na procvičení prsních svalů, ramen a tricepsů, když nemáme k dispozici činky nebo posilovnu, jsou hlavně kliky. Kliků je spousta variant, od kterých závisí, na kterou část těla budou působit, či budou zatíženy víc prsní svaly, jejich spodní a střední část, nebo i horní, triceps, či přední hlava ramen. Můžou se provádět s rukama na široko, na úzko, s různý vytočením předloktí s pomocí adaptérů, hlavou dolů, mezi lavičkami... Zaměřeno na prsa Kliky na široko klasicky Zaujmete polohu typickou pro provádění kliků, to jest trup držíme rovně, v jedné linii s napnutýma nohama. Ruce mějte poměrně dost od sebe, lokty do stran. Rozestup dlaní má být takový, že předloktí v dolní poloze kliku je kolmo k podlaze.
Kategorie: posilování na prsa

Kategorie: