lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 15277
Čeká na schválení: 279
Celkem kategorií: 14
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posilování dolních břišních svalů

Nejnovější v kategorii komunikace:


Sauna Primavera - Brno

Sauna Primavera - Brno

Diskuze Přidat komentář Komentáře Nejnovějsší sauny v katalogu: Sauna Hotel Santon, Brno-Bystrc město: Brno-Bystrc přidáno: 07.05. 2008 sauna v Health & Fitness - Kongresové centrum město: Praha 4 přidáno: 07.05. 2008 Městská sauna - Frenštát pod Radhoštěm město: Frenštát pod Radhoštěm přidáno: 07.05. 2008 sauna v Ama Squash Clubu (Zahradní Město) město: Praha 4 - Zahradní město přidáno: 07.05. 2008 Plavecký bazén a sauna Krnov město: Krnov přidáno: 07.05. 2008 21.05. 2009 Redesign webu Těšte se na nový redesign webu - již brzo... 16.03. 2009 Redesign webu Jednoduché shrnutí toho, co to vlastně saunování je a jaký je správný postup při saunování, aby saunování mělo pozitivní vliv na vaše zdraví. úvodní stránka reklama kontakty mapa stránek ®Copyright 2006-2012 Člověče saunuj se!
Kategorie: posilovna brno bystrc



Seznam zdrojů na téma posilování dolních břišních svalů:


Svalová dysbalance v rámci dolního zkříženého syndromu | www.SportProZdraví.cz
Fitmagazin | Jak správně začít se cvičením
Získejte ukázkové břišní svaly : Fitness-24.cz
Fitness Olpran - Nejlepší Ceny.cz
Rady a zásady při posilování břišních svalů - Kulturistika, Posilování
Posilovací stroje inSPORTline - Heureka.cz
Fiveriders - Jak cvičit - Studio Slim Body Brno
Posilování bez posilovacích přístrojů | Nadřevo.cz
Nejčastější technické chyby při posilování vybraných svalových partií
Břišní svaly - Page 7
Metodika posilovacího tréninku v přípravě na soutěže fitness a bodyfitness žen - metodický materiál II. :: Daniela Stackeová
Fitness King - Zreklamy.cz
Oslabení pohybové soustavy, bp023 - Zdravotní tělesná výchova - MU - Fakulta sportovních studií - unium.cz
Posilovací stroje na břicho, stroje na posilování břišních svalů | inSPORTline.cz
kulturistika - fitness - posilování - sportovní výživa bojová umění - silové sporty - kondiční cvičení
Efektivní posilování břišních, zádových svalů a svalů dolních končetin s vlastní hmotností - Sportovní oblečení New-Alpine
Cviky na břicho
Posilování břišních svalů – proč málokdo skutečně uspěje? | Lepší postava.cz
Břišní svaly - další ukázky
Senior Fit Park | AB-Store

Kejtys blog: Nejlepší posilovací cviky - břicho

Kejtys blog: Nejlepší posilovací cviky - břicho

27. listopadu 2010 Nejlepší posilovací cviky - břicho Neznám moc lidí, kteři by milovali posilování břicha, ale mít ploché a pevné bříško je sen každého z nás, ale někdy musíme pro svoji postavu něco obětovat. Cviky na břicho jsou hodně náročné, zvláště pro začátečníky, ale může se to jenom zlepšit. Jestli-že nemůžete udělat všechny série, tak si dejte pauzu. Posilování není o rychlosti, ale o kvalitě. Než začnete posilovat a po cvičení doporučuji udělat strečik. Klasické zkracovačky Lehněte si na podložku, nohy si položte třeba na gauč, židli, lavici aby byli v pravém úhlu a špičky směřují ke stropu. Zvedejte pomalu hlavu, ramena a lopatky, ale bedra už ne. Ty zůstávají na podlaze!! Počet opakování: 2 série po 20 Sklapovačky Lehněte si na podložku a zvedáme současně ruce a nohy a jakoby se sbalíme.
Kategorie: posilovaci cviky

Heureka.cz - vyhledávač zboží a porovnání cen - vyhledávače.cz

Heureka.cz - vyhledávač zboží a porovnání cen - vyhledávače.cz

Základní informace o stránkách heureka.cz Heuréka.cz vstoupila na trh na konci roku 2007. Stránky Heureka.cz nefungují pouze jako obyčejný vyhledávač zboží, ale přináší další důležité informace o zboží a jednotlivých obchodech - parametrické vyhledávání a srovnání zboží, vývoj ceny zboží, názory uživatelů, uživatelskou poradnu a recenze zboží, ale také velmi důležitou věc při nákupu - hodnocení a recenze jednotlivých internetových obchodů. Ostatní vyhledávače zboží Zboží. cz, vyhledávač od Seznamu, nejvíce položek Heureka.cz, kvalitní a známý vyhledávač zboží a porovnání cen Akční ceny zboží v supermarketech a letácích. Alza.cz, Známý prodejce elektroniky Reklama zde Vyhledávače Java hry, vyzvánění, obrázky na mobil Faktura Affiliate programy MP3 ukázky Kurzy : Akcie | Úřad práce | Zákony | Zlato | Firmy | Daně © 2007-2009 Antonín Foller, Stránka Heureka.cz - vyhledávač zboží a porovnání cen Další stránky
Kategorie: porovnávání cen

POSILOVACÍ CVIKY | CVIKY NA BICEPS | Sportovní oblečení, posilování » Primafitness.cz

POSILOVACÍ CVIKY | CVIKY NA BICEPS | Sportovní oblečení, posilování » Primafitness.cz

AKTUÁLNÍ ČLÁNKY KALORIE TABULKA POSILOVACÍ CVIKY » CVIKY NA BICEPS Cviky na biceps    Bicepsový zdvih s činkou Provedení - Uchopte činku podhmatem v šíři ramen,paže jsou natažené a plynulým pohybem zvedněte činku na úroveň ramen. Spusťte činku zpět do výchozí pozice. Postavte se rovně a neohýbejte trup,zabráníte tak zvedání činky švihem. Mírné předklonění usnadňuje začátek zvedání zátěže a pohyb by měl probíhat pouze v lokti,ramena zůstávají ve stejné poloze. Při širokém úchopu zatěžujeme vnitřní bicepsy,zatímco při užším úchopu pracují vnější bicepsy. Používané svaly - Biceps a částečně předloktí,sval vřetenní a přední hlava deltového svalu.                Bicepsový zdvih s jednoručkou Provedení - Uchopte jednoručky s palci dopředu,paže jsou spuštěné podél těla. Střídavě jednu a druhou paži zvedejte k rameni a otáčejte rukou tak,aby dlaň směřovala nahoru. Spusťte jedoručku zpět do výchozí pozice a cvik opakujte s druhou rukou. Postavte se rovně a neohýbejte trup,zabráníte tak zvedání činky švihem.
Kategorie: posilovaci cviky na biceps

Posilování pánevního dna: součást vaší každodenní rutiny - Zelená hvězda

Posilování pánevního dna: součást vaší každodenní rutiny - Zelená hvězda

Zelená hvězda - Váš dodavatel zdravotnických prostředků skočit na menu skočit na obsah skočit na vyhledávání Články Posilování pánevního dna: součást vaší každodenní rutiny 6. 10. 2011 | Pacientská sekce | Zelená hvězda Důkladné a každodenní posilování svalů pánevního dna může znamenat rozdíl mezi únikem moči a plnou kontrolou nad močovým měchýřem. Účinný program na posílení pánevního dna vyžaduje něco více než jen tradiční Kegelovo cvičení. Existuje mnoho svalů, které pracují v součinnosti se svaly pánevního dna. Některé zvyšují kontrakce pánevního dna a jiné pomáhají stabilizovat pánev a bederní páteř, a slouží tak jako pevné ukotvení pro svaly pánevního dna. S ohledem na tuto skutečnost je důležité provádět cvičení, které se zaměřuje nejen specificky na svaly pánevního dna, ale také na další okolní svaly umožňující optimální kontrakci těchto svalů. Pánevní dno Jádro programu pro posílení pánevního dna je jistě Kegelovo cvičení. Podstatou těchto cviků je střídavé zatínání a uvolňování svalstva, podobně jako při opakovaném zadržování proudu moči při močení. Ale věděli jste, že se svaly pánevního dna můžeme udělat víc, než jen zatnout? Také je můžeme pozvednout.
Kategorie: posílení svalů pánevního dna

Cviky na břicho, posilování břicha, cvičení

Cviky na břicho, posilování břicha, cvičení

Cviky na břicho Mít pěkně hubené bříško je snad sen každé ženy. Jen cvičením, ale nezhubneme břicho, protože je zde tuk, který se musí spálit. Je několik možností, jak toho docílit: držením diety a cvičením, liposukcí nebo plastikou břicha. Pokud chceme cvičit, je vhodné cvičit cviky na břicho alespoň 10 minut obden. Důležité je provádět cviky pořádně a pomalu, při nesprávném provádění cviků nejenže nemají takový účinek, ale také si můžete ublížit. Ukážeme vám několik základních cviků. Zkracovačky - přímé břišní svaly Zkracovačky jsou základním cvikem. Lehneme si na zem, pokrčíme nohy a pomalým pohybem zvedneme vrchní trup do výše asi 15 - 20 cm. Cvik provádíme pomalu, nezvedáme jen hlavu nebo ruce. Ruce můžeme mít za hlavou, opřené o hlavu nebo překřížené na hrudníku.
Kategorie: posilování cviky

Kategorie: