lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 13942
Čeká na schválení: 266
Celkem kategorií: 14
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posilovani bricho

Nejnovější v kategorii komunikace:


Cviky pro posilování břišních svalů

Cviky pro posilování břišních svalů

Pravidla Hubnutí Posilování břicha | Posilování břišních svalů Cviky pro posilování břišních svalů včetně obrázků + doporučení, jak vytvarovat ploché břicho, na které se každý rád dívá: Stydíte se za své oplácané bříško? Bojíte se, že se takhle ani nemůžete ukázat na plovárně? Nezoufejte, nic není ztraceno! Získat pohledné břicho není tak náročné, jak by se mohlo na první pohled zdát. Čtěte dále a zjistěte, co je potřeba udělat pro získání plochého břicha v několika jednoduchých krocích: Tři efektivní způsoby posilování břicha: 1. Přednožování na hrazdě – zavěste se na hrazdu a zvedněte kolena co nejvýše. V průběhu zdvihání kolen vydechujte, pak kolena plynule spouštějte a nadechněte se v pozici s nohama dole. Tento cvik je výborný na přímé břišní svaly. 2. Zkracovačky – lehněte si na záda, nohy pokrčte v kolenou a ruce opřete za hlavou. Přitáhněte trup směrem ke kolenům.
Kategorie: posilování břišního svalstva



Seznam zdrojů na téma posilovani bricho:


posilování - břicho — Off topic — Diskuse — Bike-Forum.Cz
Parkour.cz fórum • Zobrazit téma - Trabsy compact - posilování břicha
Zatočte se špíčky na břiše | Pro ženy | Blesk.cz
Cviky na břicho, posilování břicha, cvičení
Fórum o posilování a kulturistice
Břišní svaly - jak správně posilovat | kulturistika.net
Parkour.cz fórum • Zobrazit téma - Posilování břicha = bolesti zad?
Cviky na posílení břicha (1) > Cvičení doma > Buď-Fit.cz
Cviky na posílení břicha (2) > Cvičení doma > Buď-Fit.cz
Posilování břicha
POSILOVACÍ CVIKY | CVIKY NA BŘICHO | Sportovní oblečení, posilování » Primafitness.cz
Posilování břicha. VIDEOLEKCE - Doma.cz - magazín pro Váš úspěšný den

www.pomucky-inkontinence.cz

www.pomucky-inkontinence.cz

Produkty Aquaflex Educator Anuform Periform Peritone Pericalm Povrchové elektrody Chilly intima Co je stresová inkontinence a co jí způsobuje? Stresová inkontinence je běžný problém, který postihne až třetinu žen. Přináší ho celková ochablost svalstva pánevního dna. Nejčastější příčinou je těhotenství a porod, ale mohou ji způsobit i jiné faktory - menopauza a celkový proces stárnutí. Někdy také hrají roli v ochabování svalstva pánevního dna dědičné sklony. Právě proto odborníci doporučují, aby všechny ženy pravidelně prováděly posilování svalů pánevního dna. Svaly pánevního dna jsou vázány na stydké kosti. Představte si pánevní dno jako houpací síť, která podepírá močový měchýř, dělohu a střeva. Když si představíte zatížení během devíti měsíců těhotenství a následného porodu, porozumíte, proč jedna ze tří matek následně trpí zeslabenými svaly pánevního dna a špatnou kontrolou močového měchýře. Jestliže jste již zaznamenala, že Vám uniká moč, když se smějete, kašlete, kýcháte, běžíte, tančíte nebo cvičíte, začněte posilovat svaly pánevního dna co nejdříve a během několika týdnů bude tento problém minulostí.
Kategorie: posílení svalů pánevního dna

Srovnání hypoték, porovnání cen a úrokových sazeb u půjček

Srovnání hypoték, porovnání cen a úrokových sazeb u půjček

Srovnání hypoték, porovnání cen a úrokových sazeb u půjček. Velmi dobrou službou, která našla na internetu široké uplatnění je srovnání čehokoli. Online můžete porovnávat ceny zboží a služeb, můžete srovnávat zboží a produkty stejných kategorií, ale také můžete porovnat nabídku prodejního artiklu mezi jednotlivými e-shopy. V tomto článku se zaměříme na srovnání hypoték a jiných půjček na bydlení. Úrokové sazby hypoték pro rok 2009, srovnání Porovnání cen a úrokových sazeb u hypotečních úvěrů by mělo předcházet podepsání každé smlouvy o půjčku. Pokud se zaměříte na konkrétní bankovní ústav, kde hodláte podat žádost o půjčku / hypotéku, pak je dobré využít hypoteční kalkulačku, pomocí které si můžete udělat přehled o výdajích uskutečněných například za rok splácení dané hypotéky. Pokud však chcete srovnat více bankovních produktů stejného druhu, například zmíněné hypotéky, pak by váš zájem měl směřovat ke službám, které umožňují srovnání hypoték a porovnání dalších souvisejících služeb. Splácet hypotéku budete nejspíše mnoho let, nechcete věnovat více času jejímu výběru? Hypotéka a její reálné sazby + zaplacené úroky Hypoteční úvěr se splácí tzv. anuitní splátkou, která v sobě zahrnuje jak úrokovou část, tak i splátku jistiny.
Kategorie: porovnání hypoték

Posílení imunity - Baron.cz

Posílení imunity - Baron.cz

Dobrá zpráva i pro Vaše známé Napište jim - budou mít radost! Rádi Vám poradíme Rozumíme přirozenému zdraví Dárek z lékárny k objednávce Pro psy | kočky | koně Trvalá sleva 10% + Bonus 10% za banner na Vašem webu Posílení imunity
Kategorie: posílení imunity

Cvičení s činkami: posilování zádových svalů - Ordinace.cz

Cvičení s činkami: posilování zádových svalů - Ordinace.cz

Cvičení s činkami: posilování zádových svalů 6. dubna 2010, Redakce   |   přečteno: 19864x Posilováním zádových svalů pokračuje náš seriál cvičení s činkami jednoručkami. Přinášíme tři jednoduché cviky, které vykouzlí záda snů. Text je doprovázen názornými obrázky. foto: shutterstock.com Přítahy jednoručky Toto cvičení je vynikající pro budování svalové hmoty střední partie zad. Je velmi jednoduché. Prostě si vezmete činku, najdete si rovnou lavici a můžete začít. Předkloňte se s mírně pokrčenými koleny. Uchopte činku a přitáhněte ji k vnější části hrudníku. Činka by se neměla hrudníku dotýkat a je třeba dbát na to, abyste ji přitahovali skutečně k vnější části hrudníku.
Kategorie: posilování zádových svalů

Popis strojů

Popis strojů

Sportcentrum I-R Club je vybavené nejmodernějšími posilovacími přístroji firmy GRUN SPORT, které se vyznačují velkou variabilitou. Ta umožňuje, že praktický každý nezávisle na výšce, váze, tělesných a silových dispozicích si na nich plnohodnotně zacvičí. Každý přístroj prošel desetiletými vývoji biomechanických pohybů a je tedy konstrukčně zhotoven tak, aby maximálně efektivně, bezpečně a s plným výkonem zatížil sval, pro který je určen. Každý přístroj se dá nastavit a lehce seřídit. A aby se každý z vás mohl podrobněji seznámit s technikou cvičení, dýcháním a zatížením svalové partie, připravili jsme pro vás rozbor jednotlivých přístrojů a techniku cvičení na nich. V seznamu nenajdete ty přístroje, kde jsou jako zátěž použity kotouče, velké činky a jednoruční činky (multipress, rovné lavice, šikmé benchové lavice hlavou dolů, hlavou nahoru a vodorovné lavice, lavice na posilování břišního svalstva, Scottovu lavici, hyperextenzní lavice, posilovač zádového svalstva v předklonu, velké činky hmotnosti od 20 kg do 250 kg, stojan na dřepy, velké činky hmotnosti od 10 – 35 kg, EZ činky hmotnosti od 10 kg do 80 kg, sady jednoručních činek od 2,5 kg do 60 kg, stojany na činky). NAHORU HORNÍ PATRO BICEPS STROJ Provedení: nastavte si výšku sedátka, posaďte se na něj, nastavte si úhel sklonu opěrné desky, nastavte si požadovaný rozsah pohybu včetně zátěže na cihličkách. Uchopte osu přístroje v šíři ramen. Nadloktí opřete celou plochou o desku přístroje. Pokrčováním paží zvedejte osu k bradě, aniž byste oddálili lokty od desky.
Kategorie: posílení zádových svalů

Kategorie: