lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 7688
Čeká na schválení: 367
Celkem kategorií: 10
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posílení břišních svalů

Nejnovější v kategorii komunikace:


porodnice - Okres Plzeň – město | Hvížďata.cz

porodnice - Okres Plzeň – město | Hvížďata.cz

Hvížďata.cz Váš odkaz zde za 75 Kč » Porodnice – Okres Plzeň – město Porodnice z okresu Plzeň – město Plzeň: Fakultní nemocnice Plzeň Adresa: Fakultní nemocnice Plzeň Gynekologicko-porodnická klinika Alej Svobody 80 Plzeň – Lochotín 304 60 Kontakt: +420 377 105 422 (ústředna) fnplzen@fnplzen.cz http://www.naseporodnice.cz/porodnice.php? id_porodnice=64 Mulačova nemocnice, s. r. o. Adresa: Mulačova nemocnice, s. r. o. Gynekologicko – porodnické oddělení Dvořákova 1207/17 Plzeň 3 301 00 Kontakt: +420 377 677 111 (ústředna) mul.nem@tiscali.cz http://www.naseporodnice.cz/porodnice.php? id_porodnice=65 Stod: Stodská nemocnice, a. s. Adresa: Stodská nemocnice, a. s. Gynekologicko – porodnické oddělení Hradecká 600 Stod 333 01 Kontakt: +420 377 901 111 (ústředna) info@nemocnice-stod.cz http://www.naseporodnice.cz/porodnice.php? id_porodnice=86 Reklama: Podobné Články
Kategorie: porodnice stod



Seznam zdrojů na téma posílení břišních svalů:


Cviky na posílení břišního svalstva – návod a obrázky | SvůdnéBřicho.cz
Pilates pro posílení břišních svalů a pánevního dna - Deporta Pilates - cvičení pro ženy každého věku
Základní cviky na posílení břišních svalů :: pro Vás
Cvik pro posílení břišních svalů a zpevnění hýždí – cvičení s gumou | Cvičení doma
KPO - Lékař KPO radí: posilování přímého a šikmého břišního svalu
Cvičení: Posilování břišních svalů | Metropol - Televize plná Prahy
Posilování břišních svalů – proč málokdo skutečně uspěje? | Lepší postava.cz
Cviky na posílení břicha (2) > Cvičení doma > Buď-Fit.cz
Posilování břišních svalů – cviky zaměřené na spodní část břišních svalů :: Daniela Stackeová
Posilování břišních svalů / ČLÁNKY / aerobics.cz
Posilování břišních svalů - hejbejseTV
Posilování břišních svalů | Kulturistika, Fitness
Posilování břicha – jak získat rychlé výsledky? | Lepší postava.cz
Cviky pro posilování břišních svalů – 4 důvody proč se mnoha lidem nedaří získat perfektní břicho, i když ho cvičí: | Lepší postava.cz
Posilovací lavice MASTER Rocket | Posilování břišních svalů
Posilování břišních svalů v těhotenství. Může se?
Rady a zásady při posilování břišních svalů
Posilování břišních svalů s expanderem | Extrakrása.cz 2012
Posilování břišních svalů bez zbytečné námahy! | Ladynet.cz
Posilování břišních svalů - budujeme skvělé břišáky

Posilování: Explozivní kliky

Posilování: Explozivní kliky

Čtvrtečním článkem pokračuje budování zásobníku posilovacích cviku, které odstraňují ochablost svalů a celkově působí na fyzickou kondici hráčů. Upozorňujeme, že stejné důležité jako posilováni je i protažení zkrácených svalů a jejich uvolnění. Dnes zásobník posilovacích cviků na stránkách trenérského portálu trenink.com rozšiřujeme o cvik nazvaný Explozivní kliky, který také můžete znát pod anglickým pojmenováním Explosive push up. Variantu posilovacího cvičení s rehabilitačním míčem jsme již popisovali v článku Kliky s nohami na rehabilitačním míči. K dnešním cvičením není třeba žádné tréninkové pomůcky, pouze podložky. Cvičení je zaměřeno na posílení svalů paží a hlavně prsních svalů. Obtížnost cviku je 5/5. Varianty: - hráč může měnit (zvětšit/zmenšit) rozsah jak daleko od sebe položí dlaně - je možno volit různou intenzitu vymrštění z dolní pozice Pomůcky: - 1x podložka (karimatka) Share
Kategorie: posilování kliky

Hezký zadeček / ČLÁNKY / aerobics.cz

Hezký zadeček / ČLÁNKY / aerobics.cz

Hezký zadeček Posilování hýždí patří na hodinách aerobiku mezi nejoblíbenější a téměř na každé lekci bývá alespoň jeden ze cviků zaměřených na tuto partii zařazen. Posilovat zadeček ale také můžete velice snadno doma – u televize v obýváku či venku na trávníku. Zpevněné hýžďové svaly jsou hezké na pohled a navíc spolu s břišními svaly a svaly dna pánevního zajišťují správné postavení pánve, a tím i správné držení těla. Právě na zadečku se často ukládá velké množství tukových zásob, kterých bychom se měly snažit zbavit pomocí posilování a aerobního cvičení. Při posilování se zaměřujeme na velký sval hýžďový, střední a malý sval hýžďový. Pro správné provedení posilovacích cviků si dáváme pozor na: - neprohýbání v bedrech - cviky provádíme tahem, vyvarujeme se švihu - pravidelně dýcháme: při stažení svalu výdech, při uvolnění nádech - cviky cvičíme ve 20 - 30 opakování tak dlouho, dokud necítíme mírné pálení ve svalech. Cviky pro posilování zadečku 1. Stoj, nohy máme od sebe, kolena mírně pokrčená. Pomalu stahujeme zadeček k sobě, podsazujeme pánev. Střídáme tempo a výdrže.
Kategorie: posilování hýždí

Nejčastější svalové dysbalance u běžné populace – IV. část

Nejčastější svalové dysbalance u běžné populace – IV. část

autor: Martin Hojda rubrika: trénink Nejčastější svalové dysbalance u běžné populace – IV. část Odstraňování svalových dysbalancí strečinkem a posilováním - hýžďové svaly, ohybače kyčlí a bederní svaly Hýžďové svaly (m. gluteus maximus, m. gluteus medius, m. gluteus minimus) S tímto svalovým komplexem mají větší problémy ženy. Velmi často neumí ani jejich semknutí (,,stáhnout půlky k sobě"), což je ve většině případů otázka správného ovládání daných svalů. Místo velkého hýžďového svalu dámy častěji aktivují bederní část vzpřimovačů či hamstringy. Namísto středního a malé svalu hýžďového přebírá práci čtyřhranný sval bederní. Tyto posturální svaly jsou přetěžovány nesprávnou činností a fázické svaly se zatím,,rekreují" nic neděláním. A hned tu máme velmi častý příklad svalové nerovnováhy.
Kategorie: posilovani hyzdovych svalu

PosilovГЎnГ­ s ДЌinkami - FitnessTV - Pro zdravГЅ ЕѕivotnГ­ styl

PosilovГЎnГ­ s ДЌinkami - FitnessTV - Pro zdravГЅ ЕѕivotnГ­ styl

NГЎroДЌnost zaДЌГЎteДЌnГ­k ProcviДЌovanГ© oblasti ruce - ramena PotЕ™ebnГ© pomЕЇcky malГ© ДЌinky ZveЕ™ejnД›no: 25.02. 2011 00:00 1: PosilovГЎnГ­ ramen s malГЅmi ДЌinkami 2: PosilovГЎnГ­ rukou s malГЅmi ДЌinkami obnovit pЕЇvodnГ­ reklama NovГЅ pЕ™Г­spД›vek do diskuze
Kategorie: posilování s činkami

Posilovací Cviky Na Břicho

Posilovací Cviky Na Břicho

Štítky posilovací cviky na břicho Cviky na břicho video 8. Pro Napsal admin do Cviky video Žádné komentáře Břicho je partie, která je velmi oblíbená. V článku najdete několik videí s cviky na procvičení břišních svalů. Při cvicích na břicho je velmi důležité správné technické provedené jednotlivých cviků. Cviky na břicho 21. Čvc Napsal admin do Cviky Žádné komentáře Břicho je partie, která je hodně vidět. Nikdo nechce mít tlusté břicho, naopak spousta lidí chce mít pěkně vyrysované břicho. Stačí cvičit nějaké cviky na břicho, zařadit i kardio aktivitu a podpořit to správnou kvalitní stravu a výsledek na sebe nenechá dlouho čekat. V článku najdete jednotlivé cviky na břicho. Článek obsahuje i video ukázky Cvičení na břicho 18.
Kategorie: posilovací cviky video

Kategorie: