lepidlo.nazory.cz  
Statistika katalogu
Celkem včera schválených odkazů: 0
Celkem schválených odkazů: 7281
Čeká na schválení: 235
Celkem kategorií: 14
 
Přidat stránku do našeho katalogu stránek a zlepšete si návštěvnost stránek a získejte nové návštěvníky. Nepožadujeme zpětný odkaz ani Vás to nic nestojí - dejte o sobě na Internetu vědět ještě dnes.
Adresář » komunikace » posilovna barrandov

Nejnovější v kategorii komunikace:


Porodnice Olomouc - Diskuse - eMimino.cz

Porodnice Olomouc - Diskuse - eMimino.cz

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu První příspěvek v tématu Danuli Kecalka Příspěvků: 153 25.09. 10 11:21 Porodnice Olomouc Maminky máte některá zkušenosti s porodnicí v Olomouci? Napsat příspěvek Reakce: andrejka87 Zasloužilá kecalka Příspěvků: 796 25.09. 10 11:48 Danuli je tu už spousta diskuzí o olomoucké porodnici zasurfuj tady a počteš si. Každopádně já tam rodit budu cca v prosinci a i když je to můj první porod nešla bych jinam. Všichni nadávají na to jak je to tam staré a ošuntělé,strava pro matky že je nadýmavá,ale já to prostě neřeším,protože chci to nej pro své děti – čekám dvojčátka a vím že v olomouci je péče nejlepší v okolí mého bydliště. Kvalitní kojenecká JIP a vůbec,nikam jinak nejdu…  Napsat příspěvek smilers Závislačka Příspěvků: 2662 25.09. 10 12:25 Danuli píše: Maminky máte některá zkušenosti s porodnicí v Olomouci? staci mrknou tady http://www.emimino.cz/…ice/olomouc/, par zkusenosti maminek tam je, a jinak je tady urcite vice diskuzi na tema olomoucke porodnice  Napsat příspěvek Danuli Kecalka Příspěvků: 153 25.09. 10 12:55 Andrejko moc děkuji.
Kategorie: porodnice olomouc



Seznam zdrojů na téma posilovna barrandov:


RSC Barrandov posilovna
Dotazy | Fitness a wellness centrum Praha 5 - Barrandov
RSC fitness a welness Barrandov - Praha | kam vyrazit za sportem
RELAXACE, PÉČE O TĚLO - Co, kdy (nejen) v Praze - Aktuální přehled kulturních akcí.
Sportserver.cz - Katalog - Solária a kosmetika
Fitness a wellness centrum Praha 5 - Barrandov
AquaDream Barrandov, Praha | kam vyrazit za sportem
Sport & Fitness
Wellness centrum Barrandov - Praha 5 | Salóny krásy
Realizované posilovny | WORKER.cz
Sauny Praha
BAZÉNY - Co, kdy (nejen) v Praze - Aktuální přehled kulturních akcí.
Fitness a wellness centrum Praha 5 - Barrandov
Byt 2+1, 48m2, Praha 5, Hlubočepy (Barrandov), Pražského ul. Eurobydleni.cz
Osobní trenér Marek Janota | Fitness a wellness centrum Praha 5 - Barrandov
Wellnes centrum v Aquadream Barrandov | inSPORTline.cz
Posilovna - Praha (Služby) | Salóny krásy
Aquadream - aquapark a koupaliště Barrandov, relaxační centrum, aqua restaurant, akvapark
Fit centra-Posilovny - Sport v Praze - citysport.cz
Hana Kynychová - Fitness club, Praha-město

Porucha štítné žlázy v těhotenství | Jak být fit – magazín o zdravém životním stylu

Porucha štítné žlázy v těhotenství | Jak být fit – magazín o zdravém životním stylu

Porucha štítné žlázy v těhotenství Přidal Zuzana, 06 Duben 2011 Poruchy štítné žlázy se objevují až 8 x častěji u žen než u mužů. Proč tomu tak je – to zatím nikdo neví. Jistý vliv však má estrogen. Léčba poruchy štítné žlázy je v dnešní době velice účinná a ženy, které se jí podrobují, necítí žádné omezení ve svém životě. Chce-li žena porodit zdravé miminko, měla by ještě před otěhotněním znát funkčnost štítné žlázy. Právě v období těhotenství jsou na štítnou žlázu kladeny vysoké nároky a má-li je štítná žláza zvládnout, musí být zdravá a musí jí být dodáván jód. Které ženy by se měly držet na pozoru? Poruchy štítné žlázy se mohou objevit především u žen, které mají v rodinné anamnéze výskyt nemoci štítné žlázy. Další rizikovou skupinu tvoří ženy, které měly ozařované hrdlo, již se léčí s nějakou poruchou štítné žlázy nebo trpí autoimunitním problémem – např. diabetes 1. typu. Vliv štítné žlázy na plod Poruchy štítné žlázy mohou velice negativně ovlivnit jak fyzický růst dítěte, tak i jeho centrální nervovou soustavu.
Kategorie: porucha štítné žlázy

Posilování břišních svalů - budujeme skvělé břišáky

Posilování břišních svalů - budujeme skvělé břišáky

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nenese odpovědnost za jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a nevyžádaná reklama Komentář ze dne: 19.10. 2009 16:54:08 Reagovat Autor: neregistrovaný - durex Titulek: dekuju moc, pomohli jste mi nedostat bura... :D.. CAU ZATIM.. MEJTE SE.. Komentář ze dne: 01.02. 2010 21:10:36 Reagovat Autor: neregistrovaný - Ice Titulek: Jsem začátečník a tak se chci zeptat nevadí když budu dělat zkracovačky každý den? jen jestli to moc neškodí...
Kategorie: posilovací cviky na břišní svaly

kung-fu a posilování, cvičení pro zdraví, strava a životospráva | Hung Kyun | LGHK | kung-fu a sebeobrana Praha, Brno, Tábor, Jihlava, Trutnov

kung-fu a posilování, cvičení pro zdraví, strava a životospráva | Hung Kyun | LGHK | kung-fu a sebeobrana Praha, Brno, Tábor, Jihlava, Trutnov

Kondice Kondiční aspekt – silový/kondiční trénink, cvičení pro zdraví, strava a životospráva V kruzích čínských bojových umění se říká: „Když budete cvičit jen techniku ( kyun ) a nebudete se věnovat se silovému/kondičnímu tréninku (gung ), nedosáhnete ničeho, i kdybyste cvičili celý život“. Rozvoj různých typů síly (vytrvalostní, maximální a výbušné síly) je tedy nedílnou součásti tréninku čínského gungfu. IHKA využívá kromě cvičení s vlastní vahou i řadu specializovaných nástrojů a pomůcek: Zavěšený kůl, boxovací pytle, lapy, štíty na kopání, jednokoncové dlouhé tyče, těžké kovové dvojkoncové tyče, těžké kovové nože, mosazné kroužky na ruce, závaží na boxování, svazky dřevěných hůlek, závaží na posilování prstů, pytlíky s pískem, trojdílná bouchadla na zdi, jednoruční činky, velkou činku, kettlebells, sandbagy, medicinbally etc. Jedním z nalších další projektů jsou i servery kb5.cz a funkcnitrenink.cz, zaměřené na funkční silový a kondiční trénink. Čínské přísloví praví: „Nejprve je třeba mít zdravé tělo, teprve poté je třeba se učit bránit tělo“. Cvičení pro zdraví je nedílným aspektem všech aktivit IHKA – zahrnují rozvoj mobility a flexibility ( yau gung ), regeneraci, jakož i tradiční čínská dechová cvičení pro dlouhověkost, sílu, kondici a vitalitu ( noi gung/hei gung, v stand. čínštině qigong). V rámci IHKA se několik tradičních sestav cviků práce s „vnitřní energií“ (hei, v stand. čínštině qi ). Cvičit a dostatečně regenerovat nestačí – jedním z dalších dílků skládanky zlepšování a úspěchu jsou strava a životospráva. V naší poradenské činnosti vycházíme kromě moderních dietetických poznatků především z tradiční čínské medicíny a tradičních čínských „metod pěstování života“ ( yeung saang faat ).
Kategorie: posilování strava

Proč při posilování nedávat lopatky k sobě a nerotovat pažemi dovnitř

Proč při posilování nedávat lopatky k sobě a nerotovat pažemi dovnitř

Proč při posilování nedávat lopatky k sobě a nerotovat pažemi dovnitř Omlouvám se, že začínám opakováním známých událostí, ale snad … „trocha historie nikoho nezabije“. Zjednodušeně můžeme říci, že to, co dnes nazýváme ramenní kloub, má základy staré půl miliardy let. U našich předků, paryb, byla ploutev připojena k dolní čelisti. Kosterní nálezy z té doby ukazují základy dnešní pažní kosti a ramenního kloubu. Před více než 250 milióny let, když první obratlovci začínali život na souši, došlo u obojživelníků k oddělení dolní části čelisti a stala se z ní lopatka a klíční kost. Lopatka je tedy poměrně „mladá kost“. Naši suchozemští předci se pohybovali po čtyřech přibližně 250 miliónů let. Pak „jsme“ prošli ještě stádiem lezení po stromech, které trvalo zhruba 30 miliónů let. Teprve v etapě, v níž jsme začali chodit po dvou (to je pár miliónů let), jsme začali používat horní končetiny nejen k pohybu, ale k různým činnostem, k práci. S tím vzrostly nároky v ramením kloubu na větší rozsah včetně zevní rotace.
Kategorie: posilování mezilopatkových svalů

Posilování paží a prsních svalů | Cvičení doma

Posilování paží a prsních svalů | Cvičení doma

Skvělou pomůckou, která Vám zajistí pevnější paže a prsní svalstvo je obyčejná pet láhev. Doporučuji dvě menší max. 1 litrové a naplněné až po okraj a s pečlivě zašroubovaným víčkem. Sedněte si napodložku do tureckého sedu a paže upažte s lokty v pravých uhlech (viz obr. 1). V každé ruce držíme pet láhev stejné velikosti a provádíme pohyb lokty k sobě (viz obr. 2). Lokty se snažíme co nejvíce přiblížit k sobě, zatímco ramena táhneme od uší dolů. obr. 1  obr. 2 Výchozí poloha dalšího cviku je stejná jako u předchozího. Ruce jsou v upažení a pohybují se směrem nahoru a zase zpátky do počáteční polohy (viz obr. 3) Opakujeme 10 krát poté protáhneme a pokračujeme ještě 2 krát celou sestavu po deseti. obr. 3 Po docvičení si nezapomeňte pečlivě protáhnout prsní svaly, nejlépe o rám dveří.
Kategorie: posilování paží

Kategorie: